‘‘Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık ile Kişisel Verilerin Korunması Hukuku İlişkisi’’ Konulu Çarşamba Semineri Düzenlendi

‘‘Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık ile Kişisel Verilerin Korunması Hukuku İlişkisi’’ Konulu Çarşamba Semineri Düzenlendi

Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık ile Kişisel Verilerin Korunması Hukuku İlişkisi konulu Çarşamba Semineri çevrimiçi olarak gerçekleştirildi. Kurumumuz Uzman Yardımcılarından İrem KAYA, konuşmacı olarak katıldığı Seminerde; çevrimiçi davranışsal reklamcılığı veri koruma hukuku bakımından inceledi.

Çevrimiçi davranışsal reklamcılığın tanımından ve temel kavramlarından bahsederek sunumuna başlayan KAYA, konuyu Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve Avrupa Birliği Genel Veri Koruma Tüzüğü bakımından mukayeseli olarak ele aldı.

KAYA sunumunda, ulusal ve uluslararası kurumların çevrimiçi davranışsal reklamcılıkla ilişkisi bulunan karar örneklerine de yer vererek konuyla ilgili açıklamalarda bulundu.

‘‘Çevrimiçi Davranışsal Reklamcılık ile Kişisel Verilerin Korunması Hukuku İlişkisi’’ konulu Çarşamba Semineri’ni izlemek için tıklayınız